Activitats

Activitats realitzades per la Fundació Ibn Battuta, o en les que ha participat des de la seva fundació.

Activitats

Concert contra el Racisme

16 de novembre de 2014

El raper marroquí Muslim és el principal protagonista del primer concert que organitza la Fundació Ibn Battuta, que el seu principal objectiu és la lluita contra el Racisme.

El concert es va dividir en dues parts, la primera, l'actuació del duo còmic H&M i la segona el concert de Muslim.

SOBRE MUSLIM

El raper Mohammed El Hadi M Zouri “Muslim”, va néixer en un barri humil Tànger en 1981. Aquest lloc que ha estat font d'inspiració per escriure moltes de les lletres de les seves cançons. En els anys 90, va començar a ser influenciat pels efectes del rap nord-americà, font essencial de la seva inspiració posterior.

En 1996, Muslim crea el grup “Life out”, amb el qual graven diverses cançons, malgrat els escassos recursos (en cassette). Dos anys més tard, Muslim i Larbi, líders del grup, funden “Zanka Flow”, que ha estat el punt de partida de l'actual rap marroquí.

SOBRE HASSAN & MOUHSSIN

Hassan i Mouhssin són dos bessons nascuts en 1983, a la ciutat de Tetuán. La vida ha sida dura per a ells, amb unes condicions socials difícils, que els va obligar a deixar l'escola molt ràpid. Després d'haver exercit diversos oficis es van especialitzar en el de “pizzaiolo”.

Amb un esperit humorístic, sempre present en el seu treball, en 2012 es van retrobar amb un antic amic, Ahmed Chawki, que s'havia convertit en una superestrella mundial i que els va motivar a presentar un espectacle, al gran públic, a través de les xarxes socials i també els va ajudar a aconseguir un petit paper en la sèrie marroquina "Switechers".