marca_ibn_Battuta_amazigh_color.png

Treballem per la plena inclusió

Generem un canvi

Emprenedoria i inserció laboral

Ajudem a fomentar l'ocupabilitat

Un dels nostres objectius és promoure bones oportunitats per a les persones que més ho necessiten. Amb l'accés als recursos adequats, les persones poden sentir-se empoderades gràcies a les seves pròpies capacitats.

Contacta amb el nostre equip avui i coneix més sobre el nostre treball en inserció i emprenedoria.

Nova ciutadania, joventut, dones i Drets Humans

Ens preocupem pel futur

No perdem la missió de la nostra organització, i per això ens esforcem per trobar noves estratègies per enfrontar aquest desafiament. Creiem que el treball en qüestions  trascendentals de present ens permetrà tenir una societat mes cohesionada i inclusiva. Per aquest motiu, el nostre equip treballa diàriament per generar un impacte positiu.

Difusió, diversitat cultural i convivència

Enfortim el nostre compromís

A la Fundació Ibn Battuta ens dediquem a intensificar els nostres esforços per potenciar aquestes accions i encaminar solucions a través de la cultura de forma bidireccional. Sempre ens esforcem per realçar aquestes diferències com un fet enriquidor, així que et convidem a que col·laboris i participis amb nosaltres a una plena inclusió de la diversitat cultural que enriqueix la nostra societat.