Actuacions de Jamal i Noureddine

Els còmics Jamal i Noureddine, així com Abderrazak Al Watani, ens van visitar i ens van entretenir amb el seu espectacle humorístic realitzat a Sant Boi al recinte Can Massallera el passat deu d'octubre.

Concert contra el Racisme

En el marc de la lluita contra el racisme, la Fundació Ibn Battuta va organitzar el concert del raper Muslim que va tenir lloc a la sala Razzmatazz de Barcelona el 16 novembre 2014.

Conmemoració del dia del migrant

El passat dia 18 de Desembre vàrem  commemorar el dia del migrant i vam recordar  a les víctimes d'aquest drama humanitari amb la lectura d'un comunicat i d'una ofrena floral al mar com a simbolisme de les vides perdudes en el procés migratori.

Dret de Vot dels Immigrants

La participació dels ciutadans d'altres països en les eleccions municipals a Espanya és qüestió de reciprocitat. En el nostre cas, si els espanyols establerts al Marroc voten en les eleccions municipals marroquines, llavors els marroquins haurien de votar a Espanya.
Inauguració del Curs de Formació d'Associacions marroquins al estranger amb la col-laboració del Ministeri del Marroc

El passat dissabte 31 d'octubre vam inaugurar, a l'Espai Cultural Ibn Battuta, el Curs de Formació d'Associacions Marroquins a Catalunya i vàrem comptar amb la presència del Cap de Divisió del Desenvolupament del Teixit Associatiu dels Marroquins del Món, el Sr. Mokhtar El Hamdouni .

Microcrèdit

La Fundació Ibn Battuta i MicroBank de La Caixa col·laboren junts per millorar el finançament i la promoció de les microempreses i per fomentar el treball dels autònom per afavorir la creació i la consolidació de l'ocupació i donar suport als projectes empresarials viables.